Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

torsdag 21 oktober 2010

Ni som känner mig bra, kanske har märkt att jag h.a.t.a.r att diska. Det är det värsta jag vet. Jag fullkomligt avskyr att diska. Jag vet att Tammi vet det, så varenda gång vi är på besök hos släkten så frågar hon alltid mig om inte jag kan diska. Sen när jag går mot köket med tuuuunga steg, så smiter hon förbi mig och börjar diska själv, säkert bara för att få pluspoäng.Så får jag skäll och får höra hur duktig min syster är som alltid ställer upp och hjälper till. Men det gör inget, bara jag slipper diska. Nä, riktigt så är det inte.
Men det är sant att Tammi alltid är den första att erbjuda sig att hjälpa till med disken och jag måste gå på toa preciiiis när jag märker att det börjar bli dags att diska. Jag är ju laktosintollerant och det var säkert nåt i maten som innehöll mjölk. Alltid!
Iallafall, när jag flyttar till nya lägenheten, så funderar jag på att, för att höja hyran lite till och ruinera mig själv, investera i en diskmaskin. Vad skönt det skulle vara att slippa diska. Underbart!

Sen så funderar jag på att klippa mig, ganska kort. Har ju fått så himla långt hår och det börjar bli lite slitet. Jag vill klippa kort, men jag vet att jag kommer att ångra mig och grina i en månad för att jag saknar mitt långa hår.
Tia Ivonne och tia Roxana, det är bara ni som kommenterar/läser min blogg, vad ska jag göra? Toppa eller klippa kort?

3 kommentarer:

tia Roxana sa...

Ängel du är såååå fin med ditt långa hår men............... det är du som bestämer. Jag tycker att du ska toppa och inget annat. Puss

tia Roxana sa...

Ängel du är såååå fin med ditt långa hår men............... det är du som bestämer. Jag tycker att du ska toppa och inget annat. Puss

Anonym sa...

mmmm...jag tycker att du ska klippa kort och om du blir missnöjd så ber du att de fäster tillbaka håret och DÅ kan du toppa det :D
Smart, va? :D

"denandrasomalltidkommenterar"