Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

torsdag 21 oktober 2010

Brrrrr! Det är så himla kallt nu. Jag låg och huttrade i sängen, under mitt tjocka täcke, i en halvtimme innan jag somnade. Sen vaknade jag mitt i natten (runt 9-tiden) för att jag frös ihjäl. Klädde på mig, tröja, byxor, strumpor och somnade om. Får bli långkalsonger ikväll.


Igår på jobbet bröt jag en nagel. Jag bryter naglar på jobbet hela tiden, så det är ingen big deal, men igår så gick den av lite längre ner än vad som är okej. Det gjorde så svinigt ont, det gör fortfarande ont. Så fort jag kommer åt fingret, så värker det. Jag berättar det här av en anledning, jag vill att  ni ska tycka synd om mig såklart.

Avslutar med en liten bild på min svåger som cirkulerar på nätet.




Inga kommentarer: