Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

lördag 23 oktober 2010

Har precis duschat och rakat benen. Tanken var ju att jag skulle låta växa päls på benen för att skydda mig från kylan och tro mig när jag säger att jag var på god väg. Men eftersom jag ska gå ut ikväll så måste jag vara förberedd ifall jag skulle lyckas lura hem någon på lite cachita... Oj, jag menade såklart få med mig någon hem och dricka tecito.

Har haft en rolig dag. Först barnloppis med Tammi, Vicki och Pirre. Jag köpte ett par byxor och en tröja till Alma för 30 spänn. Tyckte det var värsta fyndet, tills jag berättade för Tammi och nästan fick en örfil för att det var jättedyrt. Sen åkte vi hem till tia Ivonne och fikade. Jag tror att hon och tia Roxana blev lite irriterade på oss för att vi snackade så mycket. Båda två gav mig fingret när jag kom med världens bästa förslag. Moget!

Snart kommer Sarah och Josse hit. Kommer att bli kul att bli så kul att träffa dom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

berätta ifall du får med dig ng på en cachtecito

Anonym sa...

Wow, du är tillbaka! Kung!