Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

fredag 29 oktober 2010

Hela den här veckan har varit lite som en dimma. Fråga mig vad jag gjorde i förrigår och du kommer att få ett "ingen aning" som svar.
Det jag minns är att jag i måndags var på jobbintervju.
Idag var jag hos farmor och hälsade på. Tia Tati och hennes man är här på besök. Som vanligt är en kommentar om mitt utseende, något av det första jag får höra. Antingen så har jag gått ner i vikt eller så har jag blivit lite...chubby. Jag är fortfarande fin, men bara liiiiiiiite tjock.
Den här gången hade jag gått ner i vikt, jag trodde att tia Tati hade problem med hörseln, inte med synen.
Sen kommer den andra obligatoriska frågan, har Jassi skaffat pojkvän eller inte? Dom blir nog inte förvånade längre, nästa gång kommer dom nog inte ens att fråga. Dom kommer bara att, precis som alla andra, anta att jag är lesbisk.
Igår var jag på fyrishov med Tammi, Elina och Alma.
Elina och jag lekte i vattnet i flera timmar, sen åkte vi hem till mig och båda två somnade kl 22. Sov hela natten och vaknade 8.30 av att grannarna borrade i väggen.
Sen hjälpte jag Shakho att bära ner några lådor som han har uppe på min vind. Fick se hans nya, superfina lägenhet.
Har världens värk i armarna nu.

Snart ska jag ner på stan och dricka lite öl.


Inga kommentarer: