Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

fredag 23 juli 2010

Jag e lite dålig på att veta vad som är för mycket info för er, men är ni känsliga, så behöver ni inte läsa.

Efter Amandas kalas så gick jag hem till mamma för att hämta nycklar, linser, tandborste, m.m. Innan jag gick till bussen så kissade jag. Det tar exakt 20 minuter från det att jag kliver på bussen, tills jag kommer hem. Lägg till ca 10 minuter, som det tar att gå till hållplatsen, då e vi uppe i en halvtimme. På en halvtimme hann jag bli så kissnödig att jag började prata med mig själv och peppa mig själv att hålla kisset inne. Jag kom hem och gjorde min grej (kissade). 45 minuter senare var jag så otroligt kissnödig igen, den här gången försökte jag hålla mig, klarade det i 10 minuter, sen va jag tvungen att springa till toaletten.
Jag undrar verkligen vad det beror på, för jag har inte druckit så mycket, varken idag eller igår.
Var det för mycket info?

3 kommentarer:

Tia Roxana sa...

dags att ringa läkare kanske????

Anonym sa...

kolla så att det inte är urinvägsinflammation....då kissar man ofta och lite, ibland kommer det nån droppe blod också(samma fråga här: för mycket info????)

Anonym sa...

du borde byta namn från jasmine till jaspeepee