Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

fredag 23 juli 2010

Det här med värmen. Folk klagar på att det är för varmt, nu när solen är borta, så klagar vi på att det är lite för kallt för att vara sommar och vi frågar oss vart solen tog vägen.
Att vi aldrig kan vara nöjda.

Idag hade Amanda kalas, hela 15 år blev hon. Imorgon fyller Patti 16 år, min lillasyster fyller 16. När jag va liten tyckte jag att 16 var den bästa åldern och jag längtade tills den dagen kom då jag fyllde 16. Nu kommer jag inte ihåg nåt alls från den tiden. Vad hände när jag var 16? Jag gjorde slut med min första pojkvän, åkte till Göteborg med Jossan och träffade boyfriend nr 2, fotbollsvm; Brasilien vann. Det är allt jag minns från när jag var 16.
Vart skulle jag komma med allt det här? Det kommer jag inte heller ihåg.

Jag fick åka lite tidigare från kalaset, för jag skulle hem o städa. Imorgon kommer dom som ska hyra min lägenhet i en vecka. Dom kommer kl 10 på morgonen, så det blir en lugn fredagskväll för mig. Not!

Nu ska jag städa!

Inga kommentarer: