Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 25 juli 2010

Jag mår som jag förtjänar! Hade riktigt kul igår med tjejerna. Träffade massa heta killar, dansade, flörtade, tyckte att jag var jätterolig (var antagligen inte det), cyklade hem i spöregnet... Okej, det sista var mindre kul. Idag har jag ångest! Mindre ångest än vad jag brukar ha när jag har varit ute o härjat, men ändå så är det ångest.
Jag skulle kunna ligga kvar i Adeleines bäddsoffa hela dagen. Kanske gör det t.o.m.
Kan nån säga vad det är för väder ute, så jag slipper ställa mig upp och inse att jag fortfarande är full.
Jag måste samla mod till mig och gå igenom mina meddelanden. Det borde finnas alkolås på mobilen. Att man måste blåsa när man ska skicka sms eller ringa. Fy fan, jag låter det va. Varför ha mer ångest?

Inga kommentarer: