Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 2 maj 2010

Jag trodde det var söndag idag

Oj oj, vilken seg dag det har varit idag.
Vaknade kl 09 imorse, fattade inte vart jag var först. Var nog lite fullare än vad jag trodde igår. Lyckligtvis så mår jag inte alls dåligt idag, förutom ångesten jag fick efter att ha sett smsen jag skickade på fyllan och ett samtal jag inte har något minne av.
Låg i soffan ett bra tag in på eftermiddagen, sen ringde jag Vicki och bjöd över henne och Yoel på lunch.
Vi käkade, lekte, kollade på Dangerous, halvsov och sen släpade Yoel med oss ut till lekplatsen.
Efter att dom stack,så har jag bara legat i soffan och kollat på tv.
Orkar inte göra något alls. Försöker hålla mig vaken ett tag till. Sen blir det sängen.


Inga kommentarer: