Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

lördag 1 maj 2010

Ree-e-e-sorb

Väntar på att brusisarna ska lösas upp så jag kan dricka upp min
älsklingsdryck!
Jag är världens tråkigaste, kommer att somna så fort jag lägger
mig. Jag orkade inte stå i kö i hundra år för att komma in i
saluhallen, jag orkade inte gå vidare till BJ för att kolla om det
fanns någon chans att komma in där, jag ville inte ens försöka
komma in på flustret, för att jag visste att det var lönlöst. Jag
ville hem, jag ville krypa upp i soffan och bara vara. Min kompis
ville att jag skulle följa med till flogsta på någon fest, jag
avböjde, vänligt men bestämt. Hon åkte dit. Önskar att jag var som
hon. Kom hem och kände bara att det var så härligt att vara hemma.
Det är jobbigt att hålla i gång hela dagen. Börjar bli för gammal
för det här.

1 kommentar:

Jessica sa...

Hehe, visst är det härligt när man inser att man inte längre pallar allt hålligång ;-)

Håller helt med dig - vad är krogen och köer mot en skön soffa, en fluffigt täcke och en bra film?!