Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

onsdag 5 maj 2010

God morgon?

Idag vaknade jag 05.55, jag vaknade nog tidigare, låg kvar i sängen
ett bra tag innan jag kollade klockan. Var helt säker på att den var
runt 10. När jag insåg mitt misstag var det för sent att somna om.
Det var så satans ljust ute. Gick och lade mig i vardagsrummet istället,
somnade om efter 2 timmar och sov i en kvart. Sen ringde tammi. Vi
snackade ett tag och sen var det omöjligt för mig att somna om.
Nu letar jag som en galning efter en hårsnodd. Undrar vart fan alla
har försvunnit. Hade en miljard förut, nu har jag noll. Måste köpa
nya.
Igår var en jättebra dag. Var på stan med Thomas och köpte kläder,
åt honom. Det var superkul och han blev så himla fin.
Kvällen ska jag inte ens prata om. Jag kommer att vara i ett lyckorus
hela dagen.
Jag borde försöka sova lite till, eftersom jag jobbar inatt.
God natt

Inga kommentarer: