Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

lördag 6 februari 2010

Korridorsfesten igår var rätt så kul. Tackade vänligt men bestämt nej till alkoholen som erbjöds, (förutom en tequila-shot i början på kvällen).
Satt och pratade med en skitsöt kille, både min kompis och jag spanade in honom och vi utbytte ganska så många blickar om vem som skulle ta honom.
Av någon anledning började vi prata om Israel-Palestina konflikten och då bröt helvetet ut.
Han var pro Israel, jag är anti-israel. Det blev en VILD diskussion, då menar jag verkligen vild. Vicki hoppade in och tog över hela diskussionen, hon var galen! På ett bra sätt. Till slut fick en vuxen gå emellan och avbryta.
Jag sa till min kompis att hon kunde ta honom, för att en kille som inte ser något fel i det Israel gör måste vara en idiot.

Inga kommentarer: