Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

måndag 8 februari 2010

Lördag-
Jättetrevlig kväll hemma hos Andrés och Karin. Drack lite och fick till den perfekta fyllan. Åkte ner till Oasia och fick stå i kö i en hel timme. Hade som tur var det perfekta sällskapet, Karin, Rebecca, Ellinor och Azin. Härliga tjejer som fick mig att glömma kylan och att mina tår höll på att trilla av.
Tyvärr så gjorde den där lilla väntestunden att jag blev helt nykter och kunde såklart inte fortsätta dricka när jag väl kommit in.

Söndag-
Vaknade 07.20 och upptäckte att jag hade gått i sömnen under natten. Eller ja, jag var fullt påklädd iallafall. Det var jag inte när jag somnade.
Klädde av mig (igen) och sov i några timmar till.
Åkte hem till Tammi och Pirre runt lunchtid och efter någon timme joinade Vicki och Yoel oss.

Ikväll ska jag träffa Thomas och Fredrik som jag inte har träffat på över en vecka. Abstinens.

Inga kommentarer: