Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

fredag 5 februari 2010

Idag smakade jag en bit av himlen.
På jobbet så brukar Jossan jämt ha med sig yoghurt i någon jättegod smak. Jag har alltid varit lite avundsjuk för att jag inte kan äta, vill liksom inte döda mina kollegor med mina gaser sen.
Igår när jag var och handlade gick jag som vanlig förbi det laktosfria sortimentet och upptäckte att det nu finns laktosfri yoghurt (i olika smaker), inte bara vanlig tråkig yoghurt.
Jag köpte en Äpple/kanel/vanilj-yoghurt. Enligt Jossan så smakade den yoghurten precis som äpplepaj med vaniljsås. Hon hade rätt! Det var nog den godaste yoghurten jag har ätit.
Det var verkligen som att äta äppelpaj med vaniljsås.
Nu längtar jag till frukosten imorgon.

Den här helgen tänkte jag prova på något som jag inte har gjort på väldigt länge. Ska försöka dricka två kvällar i rad.
Vicki har köpt tequila till ikväll, lord have mercy.
Jag sa att jag bara ska dricka lite vin ikväll, ska försöka hålla det!
Imorgon blir det 30-årsfest och sen utgång.
Japp, det kommer nog att gå bra!

Inga kommentarer: