Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

lördag 16 januari 2010

Jag har börjat gå i sömnen. Det har hänt vissa saker som tyder på att jag gör det. Antingen det, eller så är det någon som smyger in i min lägenhet mitt i natten och möblerar om.
Jag brukar lösa korsord innan jag ska sova, när jag är klar lägger jag tidningen bredvid kudden och somnar. När jag gick upp imorse så låg tidningen inne i vardagsrummet. Då mindes jag att jag hade drömt att jag och en kompis satt i vardagsrummet och löste korsord.
Sen när jag öppnade min byrålåda så låg det en grej där, som låg inne i vardagsrummet igår kväll.

I feb/mars så kommer det en massa bra artister som jag vill se.

Angie Stone och Talib Kweli ska spela här i uppsala. Ska gå på båda.
Ne-yo spelar i malmö, är inte helt hundra på om jag ska gå än.
Musiq Soulchild spelar på Berns den 20 feb. Om det är någon som vill följa med så går jag, annars inte.

Inga kommentarer: