Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

torsdag 14 januari 2010

Adeleine fick Joss Stones skiva Colour me free av mig i julklapp. Den är så jäkla bra. Har lyssnat på den hela dagen. Den är riktigt funky! Favoritlåten är inte helt oväntat Big ol' game feat. Raphael Saadiq!

Veckan har varit superbra. Hängde med Shakho måndag och tisdag, med Adeleine hela dagen igår.
Imorgon ska jag träffa min kära vän Emma, som jag inte har träffat på över ett år, kanske t.o.m två år. Ska hursomhelst bli riktigt kul.

Just nu känns allt så otroligt bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Att livet känns så otroligt bra beror på att du har blivit ett år äldre, min älskade Jassi.
Vänta du bara när du kommer upp i 40+....du kommer att tycka att det finns så mycket liv kvar att leva...för det blir roligare och roligare ;)
puss
Tia io