Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

måndag 11 januari 2010

Hade en jättehärlig födelsedag. Tack så jättemycket för alla fina sms, samtal, besök och presenter.
Gårdagen var nästan perfekt, enda som saknades var papi, saknade honom mer än någonsin igår.
Fick världens finaste mail från honom som verkligen rörde mig. (Ja, jag grinade lite när jag läste det).

Är det någon som vill hitta på något idag så finns jag bara ett telefonsamtal/sms bort.


2 kommentarer:

Ida sa...

Hejsan och grattis i efterskott och förlåt att jag inte kunde svara på din inbjudan. Jag var utomlands och min mobil sa bara "simkort inaktiverat". Men glad att se att du hade kinglig dag!

Anonym sa...

Tack själv för allt. Det smakade så gott allting....speciellt julbrödet och alfajores, muuummmssss
Besitos
Tia io