Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 17 januari 2010

say no to alcohol

Tycker det är så jobbigt när jag inte vet vilken musik jag ska lyssna på. Går igenom mina spellistor och trycker bara på nästa låt, nästa, nästa.
Nu hittade jag en låt. Lily Allen- Fuck you.
Tänker på en f.d killkompis till mig som är så jäkla bitter och ler lite för mig själv.
Det är så tråkigt med bittra människor, som går och är sura utan anledning.
Det är därför jag bara umgås med personer som får mig att må bra.


När Tammi var gravid med Elina, så tänkte jag att jag skulle ta tillfället i akt och sluta dricka.
Ville vara solidarisk, eftersom hon inte fick dricka så slutade jag också.
Jag tror att jag drack 2 gånger under hela hennes graviditet (Reggaefestivalen räknas som en gång, eftersom man aldrig riktigt hinner bli nykter under dom 3 dagarna).
Nu ska en kompis till mig börja ta mediciner som gör att han inte får dricka, så jag funderar på joina honom. (Med vissa undantag så som, sista april, Fotbolls-vm och URF).
Jag tror jag klarar det. Vilka är med mig???