Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

onsdag 21 oktober 2009

Igår kväll tog jag en romflaska under ena armen och en vinflaska under andra och begav mig hem till Adeleine. Efter att ha suttit och pratat i ca 3 timmar i hennes soffa, så satte vi oss i köket, snackade ännu mer och drack lite mer. Efter ytterligare några timmar i köket fick vi den briljanta idén att leta musik på youtube.
Jag kan ju säga att Adeleine har den bästa musiksmaken i världen. Hon är min music soulmate.
Runt 01-tiden så kunde vi knappt prata ordentligt. Vissa ord var svårare att säga än andra och två namn dök upp väldigt ofta under kvällens gång.
Halv fyra tyckte jag och min fulla lilla kropp att det var dags att ta sig hem. Gick över gården och var hemma på mindre än en minut.
När jag lade mig i sängen snurrade hela rummet. Drack jag verkligen så mycket. Det kändes inte som det. Vaknade mitt i natten av att jag var så jäkla kissnödig, jag slog nog rekord i hur länge man kan kissa.

Idag mår jag konstigt nog väldigt bra, hade lite ont i huvudet när jag vaknade, men nu mår jag toppen!

Ny jobbvecka börjar idag! Jippie!




Inga kommentarer: