Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 25 oktober 2009

I fredags var jag och hälsade på Rebecca och underbara lilla Nicole. Vi käkade en jättegod lunch med världens godaste efterrätt, sen blev det lite snack i soffan. Supermysigt!

Gårdagen skulle ha blivit lugn, med film och mys med Erika. Men efter ett par drinkar (ganska många) tyckte vi att vi inte kunde sitta hemma, så vi begav oss ner på stan och Orange.
Hade hur kul som helst.
När jag skulle ta bussen hem, blev jag lurad, trodde att bussarna skulle gå som vanligt, men icke. Så det fick bli en promenad hem.
Natten bestod av 3 tsunami-spyor och väldigt lite sömn. Det kan jag tacka mitt sällskap för (sömnen alltså, inte spyorna). Hihi!
Om en timme ska jag åka till jobbet och allt jag fått i mig idag är en chai-latte.

Musikhumör: RnB

Ska nog ta och laga mat nu.

Inga kommentarer: