Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

måndag 19 oktober 2009

Jag har blivit blessed!
På höstmarknaden tog Adeleine mig till ett kryddstånd. Jag köpte några kryddor och nu förstår jag inte hur jag kunde leva utan dom. Jag brukade aldrig krydda min mat, ibland struntade jag tom i salt. Nu kan jag inte vara utan mina kära kryddor. Min favorit är den marockanska kryddblandningen. Mums!

Helgen var mysig som fan.
Patti sov hos mig i fredags. Tyckte lite synd om henne som fick sova med mig och mina orakade ben. Vi sov iaf väldigt länge och hade ett par givande samtal i sömnen. Lördag morgon åkte vi hem till Tammi och Pirre. Dom gick på bröllop, så jag satt barnvakt åt Elina hela dagen. Supermysigt!
På söndagen åkte vi till Bälinge för att fira Matte som fyllde hela 15 år. Fikat hemma hos tio Yayo och tia Inger är det bästa. Jag åt, som vanligt, mer än vad jag borde ha gjort.
Träffade fina lilla Nicole igen. Sötnos!
På kvällen gick jag hem till Thomas, vi spelade, slog rekord och kollade på film.

Imorgon bitti kommer någon från uppsalahem för att kolla ventilen i köket. Är han snygg så får han gärna rensa mina rör också.

1 kommentar:

Tammi sa...

Nämen fyfan vad äckligt det lät; rensa dina rör!

Tusen tack för i lördags! Jag har börjat med min blogg igen...