Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 1 mars 2009

Drama, love and 'lationship?

Inatt var det some major drama i min trappuppgång. Mina grannar var helt vilda, dom skrek, slängde grejer i golvet, hotade varandra, dom var helt galna. Kunde inte somna, så efter många om och men, så tog jag upp telefonen och ringde polisen. Dom kom efter 5 min. Var tvungen att springa ner och öppna porten åt dom, vilken jävla tur att bråkstakarna bor på våningen över mig och inte i våningen under. Jag kände mig så himla fjantig som hade ringt polisen, men seriöst, dom var helt vilda. Det är inte första gången dom bråkar sådär och det brukar hålla på i flera timmar. Flera grannar gick ut i trappen och sa att det var bra att någon hade ringt polisen.
Polisen var inne hos dom ganska länge, sen kom dom o knackade på hos mig.
Madre mia säger jag bara. En av poliserna kunde gärna ha fått stanna hos mig hela natten, ifall att grannarna hade börjat bråka igen. Mmmm...


Var på kalas hos Emilio, som vanligt var det mycket mat och ännu mera skratt.
Papi C. berättade att Raphael Saadiq ska spela i sthlm i april. Praise the lord säger jag bara. Han är Gud. (Raphael Saadiq, inte Papi Chulo)
http://jpalestro.blogspot.com/2008/10/raphael-saadiq-och-bio.html

Läste på Whoa att Funkenteller från DeepSpace69 ska gå. Kanske limmar lite på honom, så jag slipper gå tidigare för att hinna med sista bussen hem. Han är också het... typ... do-able kan man säga...

Inga kommentarer: