Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 5 oktober 2008

Raphael Saadiq och bio

Igår var jag på bio med David, vi såg Stepbrothers. Den var riktigt rolig. Efter bion satte vi oss på terassen och drack öl. David och hans kompis Erik försökte få med mig till Saluhallen, men jag orkade verkligen inte, var jättetrött.
Idag så har jag varit hemma hos mamma, bara slappat och ätit, älskar att vara där, träffa småsyskonen och mysa med mamma.

Vad är nytt då? Jo, i november flyttar jag ifrån min etta till en tvåa i salabacke. Ska bli så himla skönt att flytta till något större. Har redan valt ut soffa o möbler. Åh! Det ska bli spännande att inreda lägenheten. Enda minuset är att det ligger så långt bort från familjen.

Raphael Saadiq's nya album "The way I see it", måste vara i särklass en av dom bästa skivorna, om inte den bästa, 2008!
Låten Oh Girl får mig att rysa i hela kroppen. Hans röst är helt underbar. Skivan är magisk! Ett stort måste, rekommenderas varmt!

Nu ska jag kolla på senaste avsnittet av Secret diary of a callgirl.jävla bra...

Inga kommentarer: