Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 5 oktober 2008

skitväder!

Vilket jävla skitväder!
Vaknade av att jag fick ett sms från min käre vän Yousif där han skrev att vi får ta vår promenad någon annan dag, pga vädret. Works for me, finns ingen chans att jag går ut på en långpromenad i det här regnet.
Sitter och väntar på att det ska sluta regna och blåsa så mycket, så att jag kan cykla hem till mamma och äta morotskaka med lillasyrran. Mys mys! Men vädret verkar inte ge sig.

Imorgon åker lillebror till Barcelona, jag måste beställa några grejer från sephora, som jag måste ha.
David skrattar jämt åt mig, för att jag "måste" ha så mycket, speciellt skor, om jag ser något jag gillar, då måste jag ha det. Då gäller det inte bara skor och kläder..*wink wink*

Nä, nu ska jag dra på mig regnstället och cykla hem till mamma.

Inga kommentarer: