Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

lördag 28 februari 2009

Idag blev jag lurad till att äta den starkaste hamburgaren någonsin. Åkte och käkade på restaurang med killarna och Linnea idag efter jobbet. Det brann i min mun, för att hamburgaren var så stark. Åt knappt upp halva. Fredrik försökte sig på den, han lyckades inte bättre, den va för stark för honom också. Thomas tog den, såg hur han led, men han åt resten.
Allt man hörde från mig var: blöder jag näsblod, det brinner i min mun, blöder jag näsblod? Är det säkert att jag inte blöder näsblod...
Sen började vi diskutera ordet "salsasås". Killarna fattade inte att man säger antingen salsa eller sås, men inte salsasås. Det är som att säga ricottaost.
Tycker synd om Puma som måste sova i samma rum som mig, efter att jag har ätit den där starka hamburgaren och chili cheese. Det är vid sånna här tillfällen jag är glad över att vara singel

Nu ska jag fortsätta skämmas över att jag kollar på "Get rich or die trying".

Inga kommentarer: