Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 2 november 2008

Salsa?

Nu sitter jag i nya lägenheten och har dundertråkigt! Väntar på att syrran ska ringa.Jag har börjat ställa iordning allt nu, men det är fortfarande kaos här.
Hade så himla tråkigt förut, så jag ringde David och han kom förbi ett tag, vi bara låg o snackade, käkade chips och drack läsk.
När jag satte på michael jackson-låtar, så tyckte han att det var dags att gå.
Så nu sitter jag här, i ett tomt vardagsrum, utan soffa(den kommer om 2-3 veckor) och utan tv (den kommer när jag köper den ;)
Saknar min kisse, känns inte riktigt som hemma, utan henne. Ska hämta henne senare ikväll. Tammi vill gå ut o dansa salsa ikväll, men hon är ju gravid, så hon kanske känner sig trött lite senare. Men jag hoppas hon orkar...fick värsta lusten att dansa...

Inga kommentarer: