Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 2 november 2008

Gangster?

Nu sitter jag hemma hos min mamma. Kollar på en riktigt bra dokumentär om Barack Obama. Vill skriva ett helt inlägg om honom, men känner att ni kanske inte riktigt orkar läsa eller bryr er...
Träffade min 16-åriga kusin på bussen, han pratade nonstop hela vägen hem. Ville att jag skulle lyssna på alla hans ringsignaler som han hade på mobilen.
När jag kallade honom för fjortis, svarade han: Fjortis! Kallar du mig för fjortis? Jag är inte fjortis, jag är gangster! Jag har inte skrattat så mycket på länge. Tönt! :)

Som jag skrev förut, så skulle min syster och jag ut o dansa salsa ikväll, men hon var alldeles för trött, stackarn. Så nu sitter jag här hos mamma, helt ensam och har absolut ingenting att göra ikväll..

Inga kommentarer: