Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

lördag 1 november 2008

Nu sitter jag hemma hos min syster och hennes sambo, hade lite problem med hur jag skulle göra inatt, eftersom min säng inte har kommit än.
Så syrran ringde och sa att jag kunde sova hos dom. Tog katten under ena armen och datorn under andra, sen kom Pirre och hämtade mig.måste bara skriva av mig lite, är ganska så upprörd.
Vi kollar på dr Phil nu, det handlar om en kvinna som blev sexuellt utnyttjad av sin far när hon var liten. Sånt är så jäkla hemskt. Det visade sig att hennes pappa också har utnyttjat hennes son sexuellt. JÄVLA SVIN!!!!!Inte nog med det, så ska hennes man spela offer, försöker få alla att tycka synd om honom, för det tär på hans manlighet att veta att hans fru har blivit sexuellt utnyttjad av sin pappa.
Jävla svin han också. Vilken jävla mansgris. Äckel!
Det första han sa till sin fru när han fick veta att hon blivit s.u, var: "jag kan inte fatta att min frus pappa har haft sex med min fru. jag känner mig våldtagen." Vilket jävla as. Jag hoppas att hennes pappa verkligen får vad han förtjänar.
Skulle kunna skriva flera A4 om det här ämnet. Men jag ska bespara er det.

Inga kommentarer: