Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

fredag 31 oktober 2008

Flytt

Jag blev väckt imorse av att min kusin ringde och sa: Jag är där om 2 minuter,så du kan börja bära ner grejerna.
Kollade klockan, såg att den var 10, jag som satt larmet på 09.30, måste ha stängt av den i sömnen. fan fan! det var bara att klä på sig snabbt som fan och börja bära ner grejerna.
Efter att ha burit in vad som kändes som en miljard flyttlådor i släpvagnen, så bar det av hem till mamma, där drack vi lite te och åt mackor.
Efteråt åkte vi till nya lägenheten, började bära upp lådorna. Min kusins lilla dotter, som endast bar upp en väggklocka, som hon dessutom råkade tappa, sa att hon var helt sluuuut så hon kunde inte bära mer.
Önskar att jag kunde ha sagt samma sak.

Nu skulle klockan lika gärna kunna vara 4 på morognen, jag är helt död!Nu återstår det bara att städa gamla lägenheten.
Jag återkommer med en lägesrapport lite senare.

Inga kommentarer: