Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

tisdag 2 november 2010

I had one to many drinks...

Lördagen var den roligaste utekvällen på läääänge! Jag blev ju som vanligt lite för full. Tror inte jag skämde ut mig så mycket som jag brukar, så det var ju bra. Träffade många roliga människor, bla killen som jag är olyckligt kär i. (not!)
På väg hem så stannade vi till vid amfiteatern i källparken, mysigaste stället ever. Där satt jag utan jacka i en halvtimme i regnet. Inte så smart!
Hoppas det blir lika roligt nu på lördag. Köpte nya skor idag och en klänning som jag ska ha då!

Igår var jag på världens depphumör. Låg i soffan och lyssnade på You are not alone, End of the road, All cried out, A puro dolor och alla andra låtar som gör så att man vill grina ihjäl sig.

Skulle gå på zumba idag, men jag sket i det, eftersom jag inte ville gå själv. Sen så var det snack om att powerwalka, men vi sket i det eftersom det regnar ute.
Är jättepepp på att träna nu.


Inga kommentarer: