Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

fredag 5 november 2010

Idag var jag på spinning. Det var det värsta jag har gjort,iaf i träningsväg.
Första fem minuterna trodde jag att jag faktiskt skulle klara av ett helt pass. Men det vi höll på med då, var bara uppvärmning. Efter 10 minuter så pallade jag inte mer. Jag satt och trampade så gott jag kunde, medans alla andra stod upp och trampade. Efter 40 minuter så slutade jag trampa helt. Jag svettades så himla mycket, det var en jävla tur att jag fick tipset om att ta med handduk.
Sen skulle jag köra lite armar på gymmet, men jag var helt slut i hela kroppen. Så jag nöjde mig med att spana lite på den absolut snyggaste killen som jag har sett.
Jag tror inte jag kommer att gå på spinning igen.

Idag är jag bara så himla glad. Lyssnar på musik som gör mig lycklig och allt är bara så himla bra.

Inga kommentarer: