Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

måndag 4 oktober 2010

helgen

I fredags firade vi Thomas, som fyllde 25. Vi började med lite ps3 move (vet inte om det heter så). Sen kom mickarna och singstar fram. Adeleine och jag sjöng nog den näst värsta versionen någonsin till Shakespear sisters- Stay. Den värsta versionen framfördes av Linnea, Adeleine och Thomas förra gången Thomas hade fest.
Sen åkte vi ner på stan, Thomas ramlade av cykeln, vi skrattade, satte oss på terassen och Thomas fick nog i sig lite för mycket dricka.
När klockan blev 3 promenerade vi hem, jag frös ihjäl, sen somnade jag.



På lördagen var Eli här, vi gick och handlade för att Vicki o Yoel skulle komma och leka med oss. Elina fick ett utbrott i affären och gallskrek, jag försökte vara lugn och cool, samtidigt som jag svor åt henne på spanska med världens leende på läpparna.

Vi hade iaf en jättemysig kväll med massa bus och lek, sen när barnen hade lagt sig så tog jag och vicki fram godsakerna och kollade på film.
På söndagen gick vi upp tidigt och begav oss mot 4H. Vi var där i 2 timmar och hann med att se alla djuren 4 ggr om. Sen käkade vi, gick hem och tog en siesta på 2 timmar.
Nu ser det ut som ett bombnedslag hemma hos mig, imorgon, imorgon ska jag städa. Mmm, imorgon ja.

På kvällen, efter att jag hade lämnat Eli, så åkte jag hem till Adeleine, vi lagade mat, pluggade och spelade GH.

På Coop kostar Marabous chokladkakor, på 200 gram, 10 kr. Jag köpte 2 st, 1 schweizernöt och 1 daim. Har snart ätit upp ena, fastän jag inte alls har varit sugen på choklad. Livet är hårt!

(Nej, jag svor inte åt Eli på riktigt)

1 kommentar:

Tia Roxana sa...

vad roligt att du har börjat blogga igen.