Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

fredag 8 oktober 2010

Det finns en anledning till att jag inte har bloggat de senaste dagarna. Det är någon som har fått min odelade uppmärksamhet. Han heter... Nej, jag ska inte avslöja vad han heter.
Okej, jag ska sluta låtsas som att han finns på riktigt. Jag har laddat ner, nej jag menar, köpt. Okej, jag har installerat The sims 3 och det är ett väldigt beroendeframkallande spel. Visst är det så att man döper karaktärerna efter den man är kär i? (Om det inte är så, så har jag absolut inte gjort det.)
Iallafall, eftersom jag inte är kär i någon, så döpte jag min käraktär efter den snyggaste killen jag vet.
Har spelat det ganska oavbrutet hela veckan, måste nog ta en liten paus så att jag inte känner mig kvävd.


Iaf, i lördags gjorde jag en upptäckt, jag kan fortfarande inte fatta det. Okej, det är inte värsta grejen, men jag har aldrig tänkt på det förut iaf.

Visste ni att de här är samma person?


Sportfånen från Grease                                                                

Hetingen från Renegade



Inga kommentarer: