Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

måndag 12 juli 2010

Som ni kanske har märkt så har jag tagit sommarlov från bloggen! Dels för att min dator är paj och dels för att jag inte kan surfa från mobilen. Dessutom så händer det så himla mycket hela tiden.
Vad har hänt på sistone då? Förutom jobb, så har det blivit mycket häng med familjen och vänner. I onsdags var jag på konsert på Gröna Lund. Nas och Damian Marley! Dom var så jäkla bra. Ni som inte gick missade verkligen något.

I fredags förbrukade puma 1 av sina 9 liv. Hon hoppade/ramlade ner från fönstret. Mitt liv förkortades med några år. Jag satt vaken hela natten och kollade så att hon var okej. Igår kissade hon för första gången sen fallet och jag verkligen jublade när jag hörde det. Jag behöver väl inte säga att jag grinade som en tönt hela natten när hon hade ramlat?

Har varit skönt med värme de här dagarna. Försöker få med några kompisar att följa med o bada lite senare, typ i natt. Änsålänge är det bara en som vill haka på, har bara frågat två st iof.

Vi hörs igen om sisådär 2 veckor.


1 vecka kvar till semester!!!

Inga kommentarer: