Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

onsdag 14 juli 2010

Igår natt åkte vi till Graneberg och badade. Vattnet var riktigt skönt, vi snackar om att cykla ut dit snart igen.
Idag åkte Thomas, Adeleine och jag ut till fjällnora. Var så jäkla skönt att kunna doppa sig. Adeleine och jag försökte lära Thomas att flyta, det gick inte så bra.
Efter fjällnora åkte jag hem till min fina farmor. Där var nästan hela tjocka släkten. Alltid lika kul.
Jag har fått världens skavsår mellan benen. Alltså, på låren. Det är priset man får betala när man är lite fatty och låren gnids mot varandra när man går. Nu smorde jag in mig med bepanthen, det hjälpte lite.

Igår köpte jag Poetic Justice. Har velat se den jättelänge och det är ju faktiskt mycket bättre att köpa filmer än att ladda ner. Ska börja köpa fler filmer, har ju sååå stor dvd-samling. Not!

Inga kommentarer: