Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 18 april 2010

Jag ligger i soffan under en filt med huvudvärk och halsont som
sällskap. Tror att mina kära killkompisar har smittat mig. Fast jag
inte har träffat dom sen i onsdags/fredags. Nej, det är inte för att
jag sov med fönstret öppet. Det är alltid lättare att skylla på
någon annan.
Började läsa Eva Luna igår innan jag gick och lade mig. Läste ut
den idag. Nu försöker jag ladda ner Andarnas hus på film. Tid kvar;
32 timmar.
Fick ett mail om att det är dags för mig att beställa nya linser.
Linserna som jag brukar använda har slutat tillverkas, så förra
gången så beställde jag linserna som lensway rekommenderade att jag
skulle ta istället. Dom var sämst, passade mig inte alls. Nu vet jag
inte vilka jag ska ta. Det är så svårt! Vad ska jag göra? Hur ska
jag välja?

Inga kommentarer: