Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

måndag 19 april 2010

Igår hjälpte jag shakho med att packa, för att han flyttar nästa
helg. Vi köpte lite chips och glass som motivation. Sen började vi
slå in, packa ner och slänga en massa grejer. Hittade hans gamla
skolkataloger från vaksalaskolan. Var jättekul att se gamla
kompisar. Svårt att tro att vi har varit så små.
Precis innan jag skulle ta bussen hem, ringde shakho och sa att nya
Fredrik skulle hämta upp oss för att åka o käka. Så vi åkte till
mc donalds. Jag nöjde mig med pommes frites och läsk. Måste ju
tänka på figuren. Hahaha. Plus att jag fick lite eye candy i.o.m att
nya satt mittemot mig. Mums!
Idag var det tänkt att jag skulle städa och fixa hemma, men jag tror
jag passar på det. Nu är andarnas hus klar iaf, ska kolla på den
istället.

Inga kommentarer: