Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 13 december 2009

fy fan


Nu vet jag inte hur bra man ser på bilden, men hur i h-vete kan man ha en skyltdocka som är så smal att den inte ens kan hålla kläderna uppe? Dom har satt på den den minsta storleken och klänningen sitter löst, den ser ut att åka av närsomhelst. Vad sänder det för budskap till unga tjejer. Jag är så arg! Märker inte dom att något är fel när den minsta storleken är för stor för dockan? "Hej, jag har ätstörningar! Om du också slutar äta så kanske du också blir såhär smal. Att det är sjukligt gör inget. Bara du är smal! Du kan dö av det också, men det är bara en bieffekt" Men istället för att säga till och försöka få det ändrat så Bloggar jag om det. För tyvärr, så är jag för feg för att säga ifrån!

Inga kommentarer: