Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 27 december 2009

Julen har varit helt underbar. Åkte till Tammi och Pirre tidigt på onsdagen, sen har det varit fullt upp precis hela tiden. Julafton var sååå mysig, hade alla mina älskade syskon samlade för att fira Elinas första jul.
Är så himla nöjd med mina julklappar, tack så hemskt mycket, hade inte räknat med att få så mycket. Maten var också helt underbar.

Sömn har det inte varit mycket av, Puma och jag fick dela på en 90-säng, det var nog då jag verkligen märkte hur tjock hon har blivit. Pirre kallade henne för elefanten.

Juldagen var oförglömlig, hade riktigt j-vla kul.

Josse och Sarah ska stanna här i några dagar nu. Ska bli så mysigt att ha dem här.

Nu ska jag börja städa och fortsätta dansa till den här låten...














1 kommentar:

Anonym sa...

F-n, Jassi, hade jag inte sett tjejens ansikte hade jag trott att det var du......tänkte, woooowwww, var duktig Jassi är, hehehehe
Puss
io