Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

torsdag 31 december 2009

Gott nytt år!

Ännu ett år lider mot sitt slut.
Vill passa på att tacka mina underbara och härliga vänner, tack för att ni finns och för att ni har gjort det här året så härligt.
Min familj, speciellt lilla Elina, har gjort det här året till det bästa någonsin.




Årets händelse: Elina föddes
Årets låt(ar): Alla med Lady Gaga (Adeleine)
Årets bortgång: Michael Jackson
Årets film: New moon
Årets bästa utgångar: den gången Fredrik inte var med och den gången Adeleine inte var med.
Årets mat: Varma mackor och My gyros
Årets lögn: "Jag hånglar aldrig på dansgolvet"
Årets accessoar: Min röda väska (Thomas)
Årets ord: Eller
Årets resa: London
Årets drink: Gin & tonic... eller vadsomhelst med gin


Nu ska jag fortsätta kolla på Dirty dancing och drömma mig bort, till en värld där killar ringer när dom säger att dom ska göra det.

Gott Nytt År!!!




Inga kommentarer: