Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

fredag 6 november 2009

Stockholm

Det är något speciellt med att åka till Stockholm.
När Vicki och jag gick på gymnasiet så brukade vi skolka och åka till stockholm, speciellt när vi fått lönen från julkortssorteringen. Jag tror att vi "jobbade ihjäl oss" en vecka i december varje år, bara för att få åka till stockholm i slutet på januari. Det har liksom blivit vår grej att åka dit tillsammans.
Vi åkte dit idag, tog tåget kl 9 så att vi skulle vara framme när affärerna öppnade.
Vi gick runt i flera timmar, käkade kakor och glass, va på caliroots och kollade skor, köpte lite kläder, jag blev kär i killen som jobbade på footlocker, käkade på Mongolian BBQ (som gjorde så jag fick väldigt bråttom hem).
Nu är jag sjukt trött, har städat lite hemma och väntar på att min fina Josse ska komma. Hon ska nämligen sova hos mig inatt och imorgon ska Sarah sova hos mig.



Vicki är bäst.



Inga kommentarer: