Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

torsdag 5 november 2009

Fail!

Jag failade så jävla hårt när jag mobilbloggade nyss. Hoppas och ber att ingen hann läsa det inlägget. Paniken när jag hade insett mitt misstag var inte att leka med.

Jag ska berätta vad som hände.
Varje natt, så löser jag en medelsvår sudoku innan jag ska sova, det är det absolut sista jag gör innan jag somnar.
Idag så klarade jag en svår för första gången någonsin. Såklart så var jag framme med mobilen och fotade, skrev ett jättelångt inlägg om hur stolt jag var över mig själv och hur svår vägen dit hade varit. Tryckte på publicera och tänkte, fan vad jag är bra!
Skulle precis klippa ut den för att kunna rama in den, när jag till min stora fasa upptäcker att jag har två stycken sexor på samma rad. Inte fan hade jag klarat den, jag hade gjort helt fel och dessutom publicerat bildbevis på skiten.


1 kommentar:

Tammi sa...

Pfft! Vem fan kör sudoku medel nuförtiden?! Prova på en Squiggly istället... jag kan ge dig bildbevis på mina klarade.