Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

onsdag 18 november 2009

Idag var jag och hälsade på min underbara farmor och underbara faster. Fikade lite, lekte med Elina som också var där, sen packade min fina faster ner mackor och kakor i en liten låda som jag fick ta med till jobbet. Supergott och välbehövt.

Jag var så jävla bitter över att jobba idag, jag var som en barnunge, tänkte att jag skulle protestera mot allt och inte lyssna på någon, bara för att jag inte fick vara ledig. Jag ändrade attityd ganska snabbt, träffade några personer som gjorde det värt att jobba bla. Erika som gav mig det största och finaste leendet jag någonsin skådat.
Imorgon ska jag gymma, sen ska jag till Stockholm med Vicki och förhoppningsvis så stannar jag där över natten (utan Vicki) hihihoho!



Inga kommentarer: