Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

söndag 29 november 2009

Gårdagen började med Oscars dop. Det var jättefint! Maten var jättegod. Oscar är en riktig sötnos. Tack Daniel och Elinore.

Kvällen var härlig. Inflyttningsfest hos Linnea med disney-tema. Jag tillhörde den tråkiga skaran som inte klädde ut mig alls. Såg många kända ansikten där, bla; Scar, Ursula, Robin Hood, Tarzan, ett par Mimmi, Knatte, Fnatte o Tjatte och Wall-e.

Hiphop på orange efteråt. Så jääävla bra. Musiken var grym!
Roligast var nog hemvägen när Thomas Adeleine och jag, likt ett par gatubarn, började rota i lådor från kvällens marknad. Vi hittade några fina medaljer som vi tyckte Thomas skulle ha. Adeleine hittade en ful porslinskanin som var trasig.

Natten var inte lika bra, hade en mardröm som loopade hela natten. Så fort den tog slut började den om.
Men nu är jag vaken och det är första advent. Jippie!
Idag blir det julmarknad, fyrverkerier och julbak hemma hos min fina syster.

2 kommentarer:

Adeleine sa...

Haha! Men Jassi! Jag tror du utelämnade lite information där... HUR gick kaninen sönder...!? (och det var faktiskt en ekorre!)

Jassi sa...

Eeeh, vi behöver inte gå in på detaljer.