Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

fredag 27 november 2009

Föjde med farmor till frisören idag. Hon blev jättefin. Efteråt åkte vi hem för lite lunch. Vildingarna Martin och David var där. Oj, vad vilda dom var. Jätteblyga i början, men efter ett tag (2 sekunder) så var blygheten som bortblåst och det skulle hoppas och slåss och jag vet inte vad. När jag skulle gå frågade lilla David mig; Har du en bebis i magen.
Tack, men nej, jag är bara lite tjock.

Funderade på om jag skulle gå förbi ica o köpa lite kattmat åt Puma, men tänkte att hon får klara sig på det som är kvar i påsen, så går jag och köper lite ikväll. Kommer hem till en utsvulten Puma som nästan attackerar mig i dörren. Så jag tog upp påsen med kattmat och upptäckte att den var tom! Fan fan fan. Måste gå och handla på en gång, nej, jag skriver ett inlägg på bloggen istället.

Inga kommentarer: