Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

måndag 13 juli 2009

Vilken dag!
Träffade Sarah och Josefine på Gränby C idag för att äta lunch. Vi (jag) hade väldigt mycket att prata om. Efter att ha gått i affärer i någon timme, så vart jag ytterligare några hundralappar fattigare.
Pappa ringde och påminde mig om att Gustavo fyller år idag (grattis) och att det var kalas hemma hos honom. Skyndade mig hem, bytte om och såg att det var bråttom till bussen, halvspringer till busshållplatsen, kommer fram, tittar ner och upptäcker att mina skor inte matchar.
Jag höll på att skämmas ihjäl, vem fan sätter på sig två olika par skor?
Skrattade hela vägen hem, samtidigt som jag ringer Tammi och granny för att berätta om vad jag gjort.

Åkte hem till Gurra och käkade (vad annars?), så mycket att Alex frågade mig om jag va preggo, jag kontrade med; Vad tjock du har blivit, samtidigt som jag klämde på hans mage.

Efteråt gick Alex, Azin och jag på bio. Vi såg "Änglar och demoner". Den var helt okej, får en 2:a av mig.

Kom hem runt 23.30, var så jäkla trött, ville gå och lägga mig, men det kändes lite för tidigt.
Nu ser jag att klockan snart är 01, så jag kan gå och lägga mig utan att känna mig som en tönt.


Mina öron har återhämtat sig från gårdagens tortyr.



Inga kommentarer: