Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

måndag 13 juli 2009

Stokholm jazz festival

På söndag spelar Raphael Saadiq, Joss Stone OCH Erykah Badu på Stockholm jazz festival.
Jag skulle ge allt för att få gå.
Raphael Saadiq på Nalen var oförglömligt,att få se honom igen skulle vara en dröm och tillsammans med Erykah Badu, wow, det är inte mycket som kan toppa det.
Tyvärr så jobbar jag på söndag och min ekonomiska rådgivare säger klart och tydligt NEJ, du har inte råd!

Däremot ser jag fram emot en annan sak, som jag ska göra idag. Väldigt spännande. Jag sov ingenting inatt och jag är sjukt nervös.
Eftersom det är så fattigt med kommentarer här på min blogg, så gör vi såhär; får jag minst 3 kommentarer på detta inlägg, så får ni veta vad jag ska göra+ att ni får bildbevis, annars så får ni leva i ovisshet så länge ni lever...

Inga kommentarer: