Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

onsdag 8 juli 2009

Igår gick jag förbi Mammas Meze och min gamla lägenhet. Kom att tänka på när jag bodde där, det var bra tider det. Mammas Meze's kyckling curry pizza kan vara det godaste som finns på denna jord. Vissa säger att Liljehallen har dom bästa pizzorna, men då har dom uppenbarligen inte ätit på Mammas Meze. Så jag har varit sugen på kyckling curry pizza ända sen igår...
För att lätta mitt begär lite, så gjorde jag min berömda kyckling curry-gryta, fast med quornbitar istället för kyckling. Det är himmelskt gott.
Snart ska jag ner till tvättstugan!
Ikväll ska jag ev. gå ut med Adeleine och hennes kompis Kike från Argentina.

Ja just det! Jag grinade INTE när jag ringde Alex..jag gjorde inte det. Inte när jag ringde Tammi heller.




Inga kommentarer: