Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

tisdag 7 juli 2009

Från kl 14.10 idag så har vi suttit bänkade framför TVn. Först var det nästan 4 timmar av The Jacksons- An american dream. Efter det live-sändningen från hans minnesstund.
Minnesstunden var helt okej, hade väntat mig lite större stjärnor där, men det var fint hursomhelst.
Michael var ett geni, hans musik kommer att leva vidare för alltid.

Har stoppat i mig massa skit idag, väldigt mycket som innehåller laktos dessutom och käkat blomkål. Kan ju säga att jag är glad över att jag sover ensam inatt.
Vicki hade lite dåligt samvete över att vi käkade så mycket skräp, men Tammi sa att en dag som denna är det okej att tröstäta. Så vi alla gick efter det och käkade som att det inte fanns något imorgon.
Det är lugnt, för imorgon ska jag inte äta på hela dagen.



There's nothing that can't be done, If we raise our voice as one.

Inga kommentarer: