Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

onsdag 24 juni 2009

Så var ännu en jobbvecka slut. Så otroligt skönt! Nu är det sol, sol, sol och bad som gäller.
En liten uppdatering på vad som har hänt sen sist.

Midsommar firades ute i Saringe, hade så otroligt kul! Drack lite för mycket för mitt eget bästa, som vanligt,men kul hade vi iallafall.
Lördagen spenderades med årets bakfylla.

I huset där vi sov i fredags fanns denna sköna dam. En porslinsdocka utan ögon.
Snacka om att jag sket på mig när jag upptäckte henne. Har haft mardrömmar hela veckan.



Idag hjälpte vi mamma att tömma förrådet. Fy faaan, vad med skräp hon har samlat på sig under åren. Jag tror att vi slängde mer än hälften av det hon hade där inne.
Vi hittade massor med grejer från när vi var små. Nostalgi-nivån var hög!

Dagens roligaste(?)

Tammi sjunger: Do that freaky da-ance.
Jag: Kan du sjunga rätt, folk kommer att tro att du tror att låten går så.
Tammi: Va, hur går den då?
Jag: Boogie wonderla-and!

Do that freaky dance = boogie wonderland? Jag ser ingen likhet...

1 kommentar:

Tammi sa...

KUL. haha kul jassi... kul där...