Today you are you, this is truer than true, there's no one alive that's youer than you!

fredag 28 november 2008

Underbar dag!

Inatt somnade jag rekordtidigt! 00.30 gick jag och la mig, somnade några minuter senare.
00.30 kanske inte är tidigt för er, men för mig, som vanligtvis brukar somna runt 6-tiden är det tidigt!
Dagen började väldigt bra. Städade köket, betalade räkningar...
Fick två paket på posten, i ena låg en godispåse, med en lapp där det stod: glöm inte att du ska på bio i helgen. Tack!

Funderade länge vem det andra paketet var ifrån, eftersom det inte hade någon avsändare.
Tänkte att jag kanske hade vunnit något på tradera, men nej, det har jag inte.
Funderade ett tag på att det kanske var en bomb, att den skulle explodera i fejjan på mig när jag öppnade den.
Sen kände jag igen handstilen och slet upp paketet. I det låg ett nagellack, ett läppglans och ett halsband. Det var från min bästis Jennie, hon var i egypten för några veckor sen och hon skickade mina presenter. Världens finaste! Tack så hemskt mycket.

Senare på dagen händer något väldigt väldigt...spännande? Nej,det är inte direkt spännande, men jag är så otroligt nervös. Jag kanske berättar om det här, det beror på hur det går.

Ha en fin dag mina underbara vänner!

Inga kommentarer: